آژانس مسافرتی هم کوچ

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

آژانس مسافرتی هم کوچ

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

تور ارزان کیش هتل شایان

تور ارزان کیش هتل شایان

تور ارزان کیش هتل شایان


تور ارزان کیش هتل شایان

تور ارزان کیش با قیمت باور نکردنی و بسیار مناسب بر روی هتل 5 ستاره شایان با خدمات متفاوت از طرف چوبین ارائه میشود. تور کیش هتل شایان برای تمام ایام خاص و ویژه مانند نوروز 97 تعطیلات خرداد و ایام عادی با قیمت‌های مناسب بر روی اتاق های دو تخته و سه تخت با شرایط‌های خاص برگزار می‌شود.همچنین تور ارزان کیش هتل شایان شروع قیمت تقریبا از 550.000 تومان می‌باشد. که این نرخ در ایام خاص متفاوت می‌باشد که شما برای داشتن قیمت دقیق با کارشناسان چوبین تماس حاصل بگیرید.

این هتل 5 ستاره که از قدمت زیادی برخوردار می‌باشد و ساخت آن به سال 1354 برمی‌گردد، یکی از هتل های مشهور در جزیره کیش و همچنین در سراسر ایران می‌باشد. این هتل در سال 1393 به دسته هتل‌های زنجیره‌ای پارس در آمد. موقعیت مکانی این هتل بسیار عالی بوده و در نزدیکی ساحل خلیج فارس قرار گرفته است. همچنین در نزدیکی اسکله تفریحی قرار گرفته و این باعث محبوبیت دو چندان این هتل به نام شده است. از نظر طراحی داخلی این هتل بسیار زیبا بوده و مسافران تور کیش میتوانند به راحتی به هرچیز دسترسی داشته باشند.

 

ادامه مطلب ...

تور ارزان کیش هتل پارمیس

تور ارزان کیش هتل پارمیس


تور کیش هتل پارمیس

تور ارزان کیش هتل پارمیس

اگر به دنبال یک تور کیش لوکس و قیمت مناسب هستید همراه ما باشید. آژانس مسافرتی چوبین مجری مستقیم تور ارزان کیش هتل پارمیس در تمام ایام خاص و ویژه همچنین نوروز 97 و تعطیلات خرداد انواع پکیج های متفاوت با ارائه خدمات متفاوت برای تور کیش بر روی هتل پارمیس ارائه می‌دهد. برای داشتن آفرهای لحظه ای و تور کیش لحظه آخری میتوانید در کانال تلگرام چوبین عضو شوید.

هتل پارمیس دارای موقعیت مکانی مناسبی است و به تمامی مراکز خرید مهم کیش نزدیک است. این هتل دارای 154 اتاق و 14 سوئیت است که با طراحی و معماری زیبا از بهترین هتل‌های کیش است. صبحانه و ناهار در این هتل به صورت رایگان سرو خواهد شد. این نکته رو باید گفت که اقامت برای کودکان زیر 5 سال رایگان است و هیچ هزینه ای از شما دریافت نمی شود. علاوه بر این‌ها، سرو آب‌معدنی، میوه، چای و قهوه هم به صورت رایگان انجام می‌شود. 

ادامه مطلب ...

تور ارزان کیش هتل مارینا پارک

تور ارزان کیش هتل مارینا پارک

تور ارزان کیش هتل مارینا


تور ارزان کیش هتل مارینا پارک

آیا تور ارزان کیش هتل مارینا واقعیت دارد؟

هتل مارینا پارک یکی از هتل های بسیار لوکس می‌باشد. که سالانه پذیرای مهمانان زیادی از داخل ایران و از خارج ایران است.هتل مارینا پارک  Marina Park Hotel یکی از لوکس‌ترین هتل های 5 ستاره در جزیره زیبای کیش در کنار برج دوقلو است. که دارای بزرگترین فضای سبز در این جزیره می‌باشد. فضای اطراف هتل سراسر از طبیعت سر سبز مملو شده است .

اما آیا تور ارزان کیش هتل مارینا پارک واقعیت دارد؟ 

ادامه مطلب ...

همه چیز درباره هتل داریوش کیش

 


همه چیز درباره هتل داریوش کیش

 

همه چیز در باره هتل داریوش
 

همه چیز درباره هتل داریوش کیش

آیا همه هتل‌ها و اقامتگاه های در کیش مناسب هستند؟

کیش نقطه امن و آرام و در عین حال شیک برای هر مسافر تور کیش است. همه چیز در این گوهر خلیج فارس بسیار ایده‌ال و زیبا ست به طوری که مورد پسند گردشگران در سراسر جهان شده است. وجود جاذبه های توریستی بزرگ در کیش، هتل های لوکس، ورزشهای آبی و هوای فوق‌العاده و تفریحات متفاوت مانند ، غواصی و قایقرانی کیش را به جایگاه مناسبی برای گذراندن تعطیلات تبدیل کرده است. این محبوبیت عظیم تور کیش در بین توریستها ، جزیره را مجاب به ساخت هتل های بسیار با کیفیت در حد هتل های 5 ستاره کشور های اروپایی و امریکایی تبدیل کرد است . جالب است که اکثر هتل های کیش از طریق رزرو آنلاین، رزرو میشوند و مسافران به راحتی میتوانند اقامتگاه خود را انتخاب کنند. اما کیش تنها نقطه برای گذراندن تعطیلات افراد مرفه نیست! بلکه با یک پرواز اقتصادی و اقامت در یکی از هتل های ارزان قیمت میتوانند تور ارزان کیشرا تجربه کنید . تور کیش هزینه زیادی نخواهد داشت. چون همانقدر که هتل های لوکس در حد کیفیت جهانی دارد هتل های ارزان و مناسب نیز دارد. چنین تنوع شگفت انگیزی از هتلها و مهمانخانه های متفاوت از نظر کیفیت و قیمت در کیش باعث می شود که جای هیچگونه تردیدی در ذهن مسافران را برای انتخاب این مقصد گردشگری  باقی نگذارد. وجود هتل های آریان – سارا – گراند لوتوس گزینه های شگفت انگیز برای اقامت ارزان در کیش هستند. هفت هتل پنج ستاره در کیش با امکانات فوق‌العاده ای وجود دارد. هتل‌هایی مانند داریوش و ترانج یکی از عالیترین هتل های ایران هستند.اما در این مطلب قصد داریم همه چیز را در مورد هتل داریوش بیان کنیم. 

ادامه مطلب ...

تور ارزان کیش هتل پارمیس

تور ارزان کیش هتل ایران

تور کیش هتل ایران


تور ارزان کیش هتل ایران

اگر دنبال رزرو هتل 5 ستاره ارزان در تور کیش هستید این مطلب را بخوانید. تور ارزان کیش هتل ایران از خدمات ویژه آژانس مسافرتی چوبین است که میتوانید با یک اقامت لوکس سفر ارزان را تجربه کنید. چوبین تور ارزان کیش را بر روی هتل ایران در ایام خاص و ویژه برگزار میکند. نرخ تور کیش تقریبا از 950.000 تومان شروع میشود که در ایام هفته این نرخ متفاوت خواهد بود.

هتل ایران هتلی است 5 ستاره که جزو بهترین هتل های شهر کیش است برای رزرو این هتل شما می توانید به صفحه تور کیش ما مراجعه نمایید. این هتل دارای معماری منحصر به فرد و جذابی است که هر گردشگری را جذب خود می‌کند. این هتل دارای 128 واحد است که همه گونه اتاق را دارا می باشد. این هتل تمامی امکانات لازم برای مسافران از جمله باشگاه بدنسازی و اینترنت رایگان در تمام فضای هتل دارد. هتل ایران کیش دارای رستوران های ایرانی است که تمامی غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مسافران خود سرو می نماید. این هتل کافی‌شاپی دارد که انواع نوشیدنی های لذیذ را برای شما آماده می کند همچنین میان وعده های این کافی بستنی و انواع کافه گلاسه‌ها را تهیه می کند. هتل ایران یکی از ارزان‌ترین هتل های کیش و ارزان‌ترین تورهای کیش است که نسبت به خدماتی که به مسافران می دهد ویژگی‌های بسیار خوبی دارد. هتل ایران دسترسی خوبی به تمام مراکز خرید دارد و شما می توانید با کمی پیاده روی به تمامی مراکز پرطرفدار کیش برسید و با چند دقیقه پیاده روی شما می توانید به اسکله و ساحل کیش برسید. هتل ایران یکی از چشم اندازترین هتل های کیش است که امکانات باعث شده است جزو بهترین هتل‌های 5 ستاره کیش باشد. تور کیش هتل ایران یکی از انتخاب‌های خوب است که ما به شما پیشنهاد می کنیم.

 
ادامه مطلب ...