آژانس مسافرتی هم کوچ

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

آژانس مسافرتی هم کوچ

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

تور مشهد رمضان

تور مشهد رمضان

تور مشهد در ماه رمضان یکی از بهترین سفرها میتواند باشد برای هر ایرانی و هر مسلمان در هر کجایی دنیا.امسال همراه ما باشید تا از بهترین تورهای مشهد رمضان استفاده ببرید. چوبین به روال هر ساله برگزار کننده تور مشهد ویژه ماه رمضان میباشد . این تور برای اقامت از تاریخ 27 اردیبهشت تا آخرین روز ماه رمضان برگزار میشود که در آن خدمات تور و استقبال فرودگاهی نیز موجود بوده . اگر  تور مشهد ماه رمضان 97 را انتخاب کرده اید میتوانید با کارشناسان چوبین در تماس باشید و تور مشهد خود را رزرو کنید. اما اگر بخواهید اقامت تور مشهد در رمضان را با هتل های گارانتی شده چوبین داشته باشید میتوانید از هتل 3 ستاره رضویه استفاده کنید این هتل  به عنوان نزدیکترین هتل به حرم مقدس امام رضا در سال 1374 تاسیس شد. این هتل با موقعیت جغرافیایی عالی نزدیک به بازار رضا از یک طرف و حرم مقدس از طرف دیگر متصل است. هتل کاملا بر اساس آخرین استاندارد در زمینه ارائه خدمات مهمانداری طراحی شده. عوامل اصلی هتل شامل : محل اقامت خوب، احترام به مهمان ها، ایمنی و ارائه امکانات مناسب می باشند، که همه در هتل سه ستاره رضویه مشهد موجود بوده. این هتل در 10 طبقه با 92 اتاق دو نفره، سه نفره، سوئیت تخت و سلطنتی با منظره حرم مقدس ساخته شده است. دسترسی به رستوران ها و کافی شاپ با یک منو از غذاهای سنتی ایرانی و دریایی یکی دیگر از مزایای مهمانان است. دسترسی رایگان به اینترنت، خدمات تاکسی، خدمات خشکشویی، سالن آرایش مو، فضای پارکینگ خصوصی، انتقال فرودگاه، از جمله مزایای مهمانان می باشد.  ادامه مطلب ...

تور لحظه آخری مشهد در ماه رمضان

تور لحظه آخری مشهد در ماه رمضان

تور لحظه اخر مشهد

برای مشاهده قیمت امروز تورهای مشهد بر روی لینک زیر کلیک کنید

تور لحظه آخری مشهد در ماه رمضان

آیا از کلیات تور لحظه آخری مشهد مطلع هستید؟

در حال حاضر که در حال مطالعه این مطلب هستید، احتمالا در فکر تدارک دیدن یک سفر به شهر مشهد میباشید و باز هم احتمال دارد از آن دسته گردشگرانی باشید که به نظرشان سفر با تور گزینه بهتری نسبت به سایر روش‌ها میباشد. بهتر است که همین ابتدای امر خیالتان را راحت کنیم و بگوییم که تور مشهد  که از طرف ما ارائه میشود به صورت هوایی میباشد و از همین رو دیگر مشکل راه و مسافت زیاد مشهد تا شهر خودتان عملا از سر راه برداشته میشود. تور لحظه آخری مشهد هتل ایران زمین را می‌توانید هم اکنون با مراجعه به صفحه تور مشهد ما خریداری نمایید. هتل ایران زمین که هتلی است سه ستاره دارای تمامی خدمات کافی و مناسب برای مسافران است که موجب رضایت‌مندی مشتریان می‌شود. برخی از ویژگی‌های مناسب تورهای آژانس چوبین امکان دیدن لیست تمامی هتل‌ها و امکانات هتل‌ها به همراه قیمت آن‌ها است. همچنین برای دیدن از لیست قیمت تور مشهد می‌توانید به تور مشهد ما مراجعه نمایید. تور هوایی مشهد نوروز 98 را می‌توانید رزرو نمایید تا دیگر مشکلی برای رزرو خریداری کردن تور مشهد نداشته باشید. یکی از بهترین زمان برای سفر کردن به شهر مشهد ماه رمضان است. در این ماه به دلیل مبارک بودن آن مسافران زیادی خیلی دوست دارن به شهر مشهد سفر نمایند. 

ادامه مطلب ...

تور لحظه آخری مشهد ماه رمضان

تور لحظه آخری مشهد ماه رمضان

تور لحظه آخری مشهد ماه رمضان

برای مشاهده قیمت امروز تورهای مشهد بر روی لینک زیر کلیک کنید

تور لحظه آخری مشهد ماه رمضان

چوبین بر گزار کننده تور لحظه آخری مشهد این بار برای رفاه حال مسافران در ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری چندین پکیج مختلف تور مشهد کرده است که برگزاری آن از اولین روز ماه رمضان تا پایان ماه رمضان حتی روز عید فطر میباشد این پکیج ها داری خدمات تور به صورت رایگان همچنین به صورت لحظه آخری برگزر میشوند که نمونه ای از آن تور لحظه آخری مشهد ماه رمضان میباشد. این تور بر روی هتل های 3 ستاره مانند هتل هفت آسمان برگزار میشود این هتل ها از کیفیت بالای برخوردار هستند.

هتل 3 ستار هفت آسمان مشهد در سال 1392 ساخته شده . این هتل شامل 40 واحد مسکونی با ظرفیت های مختلف و تمام امکانات است که از تعداد زیادی مسافر از سراسر جهان میباشد.
رستوران با غذاهای ایرانی، کافی شاپ با نوشیدنی های مختلف، لابی شیک و زیبا، اینترنت، خدمات نگهداری غذا، آسانسور و غیره نیز در کنار امکانات هتل می باشد.
از سوی دیگر، انواع مختلفی از نوشیدنی های گرم و سرد را در کافی شاپ هتل تجربه کنید که می تواند به عنوان یک گزینه استثنایی برای جلسات صمیمی باشد.
علاوه بر این، نزدیکترین فاصله به حرم مقدس (حدود 700 متر)، دسترسی آسان به تمام مراکز مهم تجاری و رسمی، امکانات رفاهی بسیار راحت، دسترسی آسان به فرودگاه و ایستگاه قطار و … از مزایای دیگر هتل برای مسافران تور مشهد می باشد.

لحظات شیرین و فراموش نشدنی را در طیف گسترده ای از اتاق ها از یک تخته تا 4 تخته را تجربه کنید.

از سوی دیگر، یک رستوران سنتی میتواند شادی سفر شما را افزایش دهد.
علاوه بر این، کسانی که قصد دارند رویدادهای گوناگون مانند سمینار، جشنواره، جشن تولد، مهمانی و غیره را برگزار کنند، می توانند بر روی این هتل با توجه به داشتن سالن با کیفیت بالا و مجهز به وسایل مدرن و رضایت بخش، بر روی این هتل حساب کنند. 

ادامه مطلب ...

تور ارزان مشهد ماه رمضان

تور ارزان مشهد ماه رمضان

خرید تور ارزان مشهد

برای مشاهده قیمت امروز تورهای مشهد بر روی لینک زیر کلیک کنید

تور ارزان مشهد ماه رمضان

 ماه خدا و ماه ضیافت خدا نزدیک است.

همانطور که میدانید آخر اردیبهشت 97 ماه رمضان آغاز میشود . ماهی سراسر نور و رحمت پروردگار که در این ماه الفت و دوستی با خدا را بیشتر میکنیم. آژانس مسافرتی چوبین اقدام به برگزار تور ارزان مشهد ماه رمضان کرده است این تور از اولین روز ماه رمضان آغاز میشود و تا پایان ماه و روز عید فطر ادامه دارد. اگر میخواهید از همین حالا رزرو تور ارزان مشهد ماه رمضان را از چوبین رزرو کنید میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و رزرو خود را انجام دهید. در این تور اقامت ارزان بر روی هتل های 3 ستاره مانند هتل ایران زمین برگزار میشود. در ادامه به معرفی مختصری از هتل ایران زمین میپردازیم.

هتل 3 ستاره ایران زمین مشهد یک گزینه بسیار مناسب برای کسانی است که قصد دارند در کنار حرم مقدس امام رضا (ع) اقامت داشته باشند.
در اینجا، حرم مقدس و بازار بزرگ رضا در عرض چند دقیقه در دسترس هستند.
از ویژگی های متمایز هتل ایران زمین، تنوع اتاق، پارکینگ خصوصی، خدمات 24 ساعته، سونا و استخر شنا میباشد
از سوی دیگر، رستوران هتل همچنین میزبان تعداد زیادی از بازدید کنندگان با غذاهای ایرانی، بین المللی و عربی است که از طعم و شیک بودن آنها پشتیبانی می کند.
هتل 3 ستاره ایران زمین مشهد در مرکز شهر بر پایه استانداردهای جهانی ساخته شده است که در اواخر سال 1394 به بهره برداری رسید.

هتل ایران زمین بسیار نزدیک به فرودگاه، ایستگاه راه آهن و پایانه است که امتیاز بسیار مهمی و قابل قبولی برای همه مسافران تور مشهد  است.
قابل توجه است که اگر چه هتل یک مرکز 3 ستاره است، اما آماده ارائه خدمات بسیار خوبی برای مهمانان عزیز است. 

ادامه مطلب ...

تور مشهد ماه رمضان سه شبه

 ØªÙˆØ± مشهد

تور مشهد ماه رمضان سه شبه

آیا تور مشهد ماه رمضان سه شبه امکان پذیر است ؟

با شروع ماه رمضان ماه زیبایی‌ها و پاک کردن گناهان بهترین زمان برای سفر کردن به شهر مشهد است که مملو از زیبایی‌هایی است که انسان را به خوبی می‌کشاند. اگر دوست دارید در حرم امام رضا مهمان سفره آن باشید می‌توانید تور مشهد ماه رمضان را رزرو نمایید و از بهترین خدمات تور مشهد ما بهره‌مند شوید و تا تمامی خدمات ما را استفاده نمایید. تور مشهد ماه رمضان در همه روزهای این ماه برگزار می‌شود اما بهترین تور مشهد تور مشهدی است که با عنوان تور مشهد ماه رمضان 3 شبه و 4 روز بگزار می‌شود که شما می‌توانید در این زمان به روزه داری بپردازید. آژانس مسافرتی چوبین که با شعار همراه سفر است بهترین خدمات را در بین فروشندگان داخلی به مسافران خود می‌دهد. مشهد محل دفن حضرت علی بن موسی الرضا، امام هشتم (رهبر روحانی) در سنت دوازده امام شیعی است و بهتر است به زبان فارسی به عنوان «امام رضا» شناخته شود. متولد 765 میلادی در مدینه، امام رضا سفر به سال های بعد زندگی‌اش در خراسان، یک منطقه تاریخی است که امروزه شمال شرق ایران، غرب افغانستان و ترکمنستان را در بر می گیرد. اگر چه تاریخ دقیق گذار او مورد بحث قرار گرفته است، منابع شیعه می گویند که در سال 818 میلادی، فرزند هارون الرشید و جانشین الموم، امام رضا را با انگل های مسموم در شهر توس کشتند. در کنار هارون الرشید، مکان استراحت امام رضا (ع) مشهد مشهد یا مشهد الریده به معنی محل شهادت امام رضا (ع) بود و امام رضا (ع) تنها امام شیعیان کشته شد و در مرزهای مدرن ایران دفن شده است. بلافاصله پس از مرگ امام رضا، مسلمانان از پیشینه های مختلف از مشهد به عنوان محل زیارت شروع کردند و شهر به سرعت به عنوان مرکز معنوی تاسیس شد. در دهه های گذشت، گنبد بر روی گور ساخته شد تا به عنوان نشانگر بصری برای زیارتگاه خدمت کند. نه همه کسانی که به مشهد سفر کردند پس از گذراندن زیارتشان، و به تدریج شهر تبدیل به یک مرکز تجارت و مسافرت در منطقه شد. آرامگاه امام رضا با ساندویک جاری در بالای قبر قرار دارد.

اما اگر مسافر  تور مشهد ماه رمضان سه شبه هستید پیشنهاد میکنیم در زمان‌های خاص مانند افطار و سحر سعی کنید در حرم باشید و از زمان زیارت در ماه رمضان لذت کافی را ببرید.

ادامه مطلب ...