آژانس مسافرتی هم کوچ

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

آژانس مسافرتی هم کوچ

مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی

تور کیش تیر 97 ارزان

تور کیش

تور کیش تیر 97 ارزان

تور کیش تیر 97 ارزان دارای چه خدماتی است ؟

بهترین تور کیش تیر 97 چه قیمتی دارد ؟

جزیره کیش یکی از شهرهای دیدنی در ایران است که مسافران فراوانی را به دلیل داشتن جاذبه‌‌‌‌های دیدنی دارد. اگر می‌خواهید به کیش سفر نمایید و به دنبال تور کیش تیر 97 هستید در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بهترین تور کیش تیر 97 ارزان را معرفی نماییم. شما در خرید تور کیش تیر 97 آپشن‌‌‌‌های خوبی دارید که از جمله این آپشن‌‌‌ها شامل انتخاب کردن پرواز خود و تاریخ حرکت به جزیره کیش است. یکی دیگر از خدمات خوب ما این است که شما می‌توانید تعداد روزهای اقامت در کیش را برای خود انتخاب نمایید. به طور معمول تور کیش به صورت 2 شب و 3 روز، 3 شب و 4 روز و تور کیش هفتگی برگزار می‌شود ولی اگر به دنبال تور کیش تیر 97 ارزان هستید می‌توانید تور کیش تیر 97 ارزان 3 روز 2 شب را رزرو نمایید تا با کم‌ترین هزینه بتوانید به جزیره کیش سفر نمایید. هر روزه پروازهای زیادی به جزیره کیش توسط آژانس مسافرتی چوبین برگزار خواهد شد و چوبین به عنوان مرجع اصلی فروش تورهای داخلی به خصوص تور کیش است که شما می‌توانید با اطمینان کافی تور کیش را برای خود خریداری نمایید. تمامی تورهای کیش چوبین در هتل های 3 ستاره به بالا یعنی هتل‌های 4 ستاره و 5 ستاره برگزار می‌شود. اگر به دنبال هتلی هستید که امکانات خوبی داشته باشد باید هتل‌های 5 ستاره کیش از جمله هتل ترنج و هتل شایگان کیش را رزرو نمایید. حال که با شروع تابستان و اتمام فصل مدارس یکی راه‌های گذراندن وقت و به وجود آوردن خاطرات خوب سفر است که سقر به کیش که نگین زیبایی در ایران است تمام نیازهای شما را برای به وجود بهترین خاطرات را تامین خواهد کرد.

بهترین تور مشهد به همراه قیمت‌های پرواز را می‌توان در کانال تلگرام چوبین مشاهده نمایید.

 

ادامه مطلب ...

تور کیش تیر 97 هتلهای نزدیک ساحل

تور کیش ارزان قیمت با هتل 5 ستاره

تور کیش تیر 97 هتلهای نزدیک ساحل

اگر تور کیش را انتخاب کرده اید و میخواهید اقامتی داشته باشید که هم ارزان و هم با کیفیت داشته باشید از پیشنهادات ما استفاده کنید.

اگر میخواهید تور ارزان کیش را تجربه کنید میتوانید اقامت در هتل های 3 ستاره را داشته باشید و یا تور کیش لوکس را با قیمت ارزانتر میخواهید میتوانید هتل های 4 ستاره جزیره را انتخاب کنید. اما اقامت در هتل های نزدیک ساحل تخصص چوبین است و بهترین پیشنهادات را در این زمینه دارد شما میتوانید از پکیج تور کیش تیر 97 هتلهای نزدیک ساحل استفاده کنید . این پکیج از 1 تیر تا 31 تیر ادامه دار است. و با توجه به آفری بودن تور کیش تیر 97 شما میتوانید با قیمتی بسیار ارزان به سفر خود بپردازید. تور کیش تیر 97 شامل پروازها چارتری و لحظه آخری نیز میشود اما هتل های ارائه شده در این تور که نزدیک به ساحل هستند شامل هتل شایان – هتل صدف- هتل آنا – هتل پارس نیک – هتل فلامینگو و… میباشد . در ادامه به معرفی مختصری از هر کدام از این هتل ها میپردازیم.

هتل شایان به عنوان یکی از بهترین و اولین هتل در مقصد تعطیلات توریستی، کیش، دارای منظره جالبی برای جذابیت از خلیج فارس است. با دسترسی خوبی به مراکز خرید قادر به برآورده ساختن نیازهای ضروری مسافران تور کیش کرده .هتل پارس شایان با انواع مختلفی از اتاق ها مانند ویلا های کنار دریا، سوئیت های کنار دریا، سوئیت های سلطنتی همیشه برای مهمانان خود آماده خدمت رسانی است.

هتل صدف کیش بر اساس استانداردهای بین‌المللی، بیش از 15 هزار متر مربع زمین با 54 اتاق و 140 تخت، در کنار جزیره کیش و در کنار جزیره ای از دانشگاه بین‌المللی کیش در سال 1381 به بهره برداری می رسد.

هتل فلامینگو 4 ستاره کیش یکی از بهترین مراکز اقامتی برای مسافران تور کیش است.
این هتل دارای یک سری امکانات منحصر به فرد و با کیفیت بالا است. قابل توجه است که فضای سبز هتل همراه با آلکها و چشمه های زیبا و چشم نواز استقبال از تعداد زیادی از بازدید کنندگان از سراسر جهان برای صرف لحظات لذت بخش برای مهمان عزیز است.

هتل سه ستاره پارس نیک در میدان امیر کبیر جزیره زیبای کیش قرار گرفته است. هتل دارای اتاق و سوئیت با امکانات و خدمات مناسب و یک رستوران رضایت بخش که غذاهای خوشمزه دارد، یک کافه در فضای باز و یک لابی بزرگ برای داشتن لحظات دلپذیر است.  ادامه مطلب ...

تور کیش تیر 97 هتل 4 ستاره

تور کیش تیر 97 هتل 4 ستاره

چطور می توان تور کیش تیر 97 را به صورت لحظه آخری رزرو کرد؟

آیا می توان تور کیش را با قیمت مناسب تهیه کرد؟

سفر به جنوب کشور از جمله سفر های به یاد ماندنی و جذاب است. قطعا کسی که سفر به جنوب را مد نظر دارد، امکان ندارد جزیره کیش را از یاد ببرد. تور کیش تیر ۹۷ یکی از تور های پر فروش در میان سایر تور هاست. سفر به جزیره زیبای کیش قطعا برای کسانی که آن را تجربه می کنند، سفر خوش و پر خاطره ای است. شما در صورت تمایل می توانید با مراجعه به صفحه تور کیش تیر از اطلاعات بیشتری راجع به این تور مطلع شوید. نکته ای که باید آن را در نظر داشت زمان مناسب برای سفر است؛ خصوصا جزیره کیش که دارای آب و هوای گرم و مرطوب می باشد. برای کسانی که شاغل هستند یا دارای فرزند محصل یا دانشجو می باشند، زمان مناسب برای سفر زمانی است که ایام تعطیلی رسمی سال وجود دارد. تابستان فرصت مناسبی است برای مسافرتی به یاد ماندنی با خانواده یا دوستان. به دلیل تعطیلی مدارس و دانشگاه و تعطیلی هایی که در این ماه وجود دارد، می توان از فرصت پیش آمده بهره برد. مورد بعدی برای سفر انتخاب محل اقامت مناسب با توجه به امکانات و شرایط مالی و سلایق افراد است. جزیره کیش به دلیل استقبال زیاد گردشگران و مسافران، دارای هتل ها و محل های اقامتی بسیاری است. هتل های ستاره دار خوبی برای انتخاب وجود دارد. پیشنهاد ما برای شما که قصد سفر به کیش را دارید، تور کیش تیر 97 هتل 4 ستاره می باشد.  ادامه مطلب ...

تور کیش تیر 97 هتل 3 ستاره

تور کیش تیر 97 هتل 3 ستاره

تور لحظه آخری کیش هتل ویدا

برای مشاهده قیمت امروز تورهای کیش بر روی لینک زیر کلیک کنید

تور کیش تیر 97 هتل 3 ستاره

ماه تیر در وسط تابستان قرار دارد و بازار مسافرت‌ها در این ماه به شدت داغ است. جزیره کیش در این ماه با بالاترین سطح توان پذیرای مسافران تور کیش است. علاقمندانی که جهت خرید تور کیش تیر ۹۷ اقدام میکنند خودشان از گرمای شدید جزیره در این ماه آگاهی دارند ولی‌ این‌ها موجب خلوت بودن جزیره نمیشود. با خرید تور کیش لحظه آخری در این موعد از امکان حضور در جشنواره تابستانی کیش نیز برخوردار میشوید. تور کیش تیر 97 هتل 3 ستاره که نام پکیج ما میباشد از همه‌ی شهرها قابلیت رزرو دارد و آمار و اسناد سال‌های گذشته به ما نشان میدهد که از این تور هر ساله استقبال زیادی میشود و میتوان دلیل عمده آن را هم هزینه مناسب این سفر دانست. با مراجعه به جدول مخصوصی که در ادامه این پکیج تعبیه کرده‌ایم و قیمت‌ها در آن ذکر شده است میتوانید به این وقوف پیدا کنید که استفاده از این تور از همه جهات اقتصادی است. از آن جایی که همگی این نکته را قبول داریم که علاقمندان به جزیره زیبای کیش در همه جای کشور پراکنده‌اند و طیف گسترده‌ای را تشکیل میدهند پس بهتر آن دیدیم که این تور از همه شهرها قابلیت اجرا داشته باشد و محدودیت مکانی برای سفر به جزیره از بین برود. البته با تلاش‌هایی که کردیم موفق شدیم تا محدودیت زمانی را نیز از بین ببریم یعنی به غیر از این تور که در فصل تابستان و ماه تیر برگزار میشود، در تمامی زمان‌های سال برگزارکننده این تورها هستیم. 

ادامه مطلب ...

تور کیش تیر 97هتل 5 ستاره

تور کیش تیر 97 هتل 5 ستاره

اگر مسافر تور کیش هستید و برای این سفر خود عجله دارید میتوانید از خدمات چوبین که به صورت لحظه آخری میباشد استفاده کنید. چوبین به عنوان برترین فروشنده تور کیش در سراسر ایران برای داشتن سفری متفاوت ارزان و نسبتا لوکس تلاش های خود را انجام میدهد. اگر میخواهید تور کیش تیر 97 هتل 5 ستاره خود را به صورت آنلاین انتخاب و رزرو کنید میتوانید با مراجعه به سایت چوبین اقدامات لازم جهت رزرو را در قسمت رزرو تورها انجام دهید. اما اگر میخواهید قیمت تور کیش تیر ۹۷ را داشته باشید میتواند از طریق کانال تلگرام چوبین به هدف خود برسید چرا که روزانه به صورت آفرهای مختلف مانند تور کیش ارزان و تور کیش لحظه آخری چندین پکیج ارائه میشود. همچنین تور کیش با اقامت در هتل های داریوش و مارینا و ترنج که توسط چوبین ارائه میشود، نسبت به دیگر مراکز فروش تور کیش ارزانتر میباشد. اما اگر به دنبال یک سفر ارزان هستید میتوانید اقامت خود را بر روی هتل های 3 ستاره در جزیره کیش داشته باشید. اما تور کیش تیر ۹۷ ویژ چوبین بر روی هتل 5 ستاره است. همراه ما باشید  ادامه مطلب ...